مدیریت وتشکیلات کارگاهی


نظرات 18 + ارسال نظر
سهیل جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ http://stayhere.blogfa.com

سلام استاد سهیل یاری ام من و 9 نفر دیگه موضوع نداریم . اگر از دیدگاه شما مشکلی نداره من 2 موضوع رو بررسی مس کنم.
1)مشکلات ناشی از برنده شدن مناقصه گری که با ارایه پایین ترین و نه مناسب ترین قیمت پیشنهادی برنده می شود(بصورت دست نویس و میدانی)
2)بررسی تعهدات و تاییدات کارفرما

الهام دوستی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام استاد.وقتتون بخیر
الهام دوستی ام
این موضوع رو بررسی کردم:
نقد و بررسی نظام فنی و اجرایی طرح های عمرانی!
البته من موضوع تحقیقم رو به صورت کتبی به استاد عباس زاده هم تحویل داده بودم!
ممنونم استاد...

عذرا رفیع جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام استاد خوب هستید من خانم رفیع هستم استاد می خواستم بگم من موضوع ام را به شما زبونی گفته بودم استاد من چند مقاله را بررسی کردم و اون قسمت هایی که به کار ما می اومد را به صورت خلاصه پاورکردم موضوع من بررسی علل تاخیر زمانی پروژه های عمرانی شهری با توجه به عوامل پروژه بود .
قبلا هم بهتون گفته بودم اگه فک می کنید که مشکلی داره بگید من حاضرم دوباره کار کنم چون بایداین ترم 44 صدم روی معدل کلم بره و خیلی به نمره احتیاج دارم ،استاد اگه از نظر شما مشکلی نداره من دو پروژه به شما تحویل بدم

راحله اله مرادی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام استاد.
راحله اله مرادی هستم
موضوع تحقیقم اینه:
اصول حاکم بر قراردادهای پیمانکاری دولتی

پریسا قبادی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام ایتاد.شبتون بخیر
من پریسا قبادی ام
این موضوع رو برای تحقیق انتخاب کردم:
شرایط نابرابر حقوقی در قراردادهای پیمانکاران و تبعات زیانبار آن با احتساب ارزیابی ریسک بیمه تمام خطر پیمانکاران

007 جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام استاد امتحان تستی میاد یا تشریحی؟

تشریحی

6469 شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام استاد امتحان چطوریه ؟
همه را بایدی حفظ کنیم ؟
چطور بخونیم؟

در پاسخ به سئوالات فارسی را پاس بدارید

طاهره گودزی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام استاد موضوع پروژه م بیمه قرارداد پیمانه
نیما یوشیج در یک سالگی فرزندش نوشت:پسرم یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی ازین پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی...
استاد مهربان،چشمان ما به دستان سخاوتمند شماست....استاد ما ترم آخریم...

محمدحسین شهبازی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام استاد.وقتتون بخیر
ببخشید استاد به دلیل اینکه چندتا از دوستان موضوع بررسی تعهدات پیمانکار را برداشته اند و به خاطر اینکه تکراری نباشد،لذا من موضوع روش های اجرای پروژه را انتخاب کرده ام و خواهشمندم با تغییر موضوع این جانب موافقت کنید.
موفق باشید

محمد جواد جمالی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام استاد وقتتون بخیر
من مدیریت پروژه های عمرانی رو بر می دارم.
با تشکر
محمد جواد جمالی.

محمد طاهری شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید:
موضوع پروژه من:مهندسی ارزش وکاربرد آن در بهبود طراحی پروژه های ساختمانی است.(Value Engineering)
با تشکر محمد طاهری

محمد طاهری شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

باسلام:
موضوع پروژه من:کاربرد مهندسی ارزش در بهبود طراحی پروژه های عمرانی(Value Engineering)
با تشکر

008 شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام استاد عزیز
ببخشید جداول یا رقم های که توی جزوه هست،واسه امتحان که نمیخواد؟؟؟

خیر

00000 شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام استاد
استاد خیلی مطالب سنکینه ....باید همشو حفظ کنیم؟

مطالب اینقدر سنگین نیست که شما سنکینه می نامید

6469 شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام استاد خیلی سخته گناه داریم
استاد رحم کنید و بگذرید تا خدا به شما رحم کند و از شما بگذرد
استاد ما دانشجوهای بد بخت استاد ترم اخر انگیزه نداریم که درس بخونیم ،استاد بیکاری و هزار تا مشکلات خودتون درک کنید ورحم نماید تا ما فارغ التحصیل شیم
نیازمند یاری سبزتان هستیم

با قلم سرخ یاری شد

محمد طاهری یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

آن شد ای خواجه که در صومعه بازم بینی
که آدم شدنم باز در آییینه اوهام افتاد !

آدم شدن از روز ازل هم مشکل بود ومبهم

زینب صیادی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام .خوب هستین استاد؟
زینب صیادی هستم.معذرت استاد من اصلا از درج موارد پروژه خبر نداشتم وبچه ها هم به من چیزی نگفتند.
فقط می خواستم عذرخواهی کنم وموضوع پروژه ای ک روش کار کردم رو به اطلاع برسونم...
-بررسی تعیین برنده مناقصه بر اساس قیمت مناسب-

باتشکر فراوان

اقدام شد

سیمین رشیدی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

هفت شهر عشق را هممممه گشتن
ما هنوز اندر خم این کوچه ایم !!
سلام استاد.وقت به خیر
استاد میدونم خیلی دیره ولی میخواستم موضوع پروژه مو بهتون بگم:(بررسی مستندسازی در کارهای ساختمانی)
پیشاپیش ممنون از یاری سبزتون..
سیمین رشیدی

هفت شهر عشق برای عموم قابل گشتن نیست.
شرط وشروطی دارد بس دشوار وسیر وسلوکی دارد در وادی اختیار برای هر هوشیار لابد است وناچار و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد