مدیریت وتشکیلات کارگاهی


نظرات 9 + ارسال نظر
881230621-مردانی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام استاد.خوبید؟؟
ببخشید این یک نمره اضافی واسه چیه؟؟؟
بنده تو کل ترم فقط جلسه اول غیبت داشتم و بقیه کلاس حاظر بودم.
لطفا تجدید نظر بفرمایید.

نمره ۵٪ حضور مستمر وبدون غیبت در کلاس (یک جلسه هم مشمول کسر یک نمره است)

6469 دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام استاد تو را خدا من فک می کنم خیلی کم شدم استاد رحم کن من بیشتر از همه احتیاج به نمره دارم

عصمت ساکی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام استاد
راستش وقتی نمره م رو دیدم خیلی جا خوردم...من امتحانمو انقد بد نبوده لطفا تجدید نظر بفرمایید.

طاهره گودرزی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام استاد
من غیبتام خیلی کمه تازه دربارش باتون صحبت کردم و گواهی دارم..
چرا هیچی از یه نمره رو بهم ندادین؟
لطفا تجدید نظر کنین.......

نمره ۵٪ حضور مستمر وبدون غیبت در کلاس (یک جلسه هم مشمول کسر یک نمره است) در صورتیکه غیبت موجه باشد تجدید نظر بعمل خواهد آمد.خبر بدهید.

6469 دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

استاد من یک چیز بگم می دونم که همه همکلاسی هام تقریبااین مطلب را می خونن راستش می خواستم از همه شون به خاطر اینکه تقلب خواستن و بهشون نرسوندم عذر خواهی کنم راستش من تا الان توی تمام این سالها تقلب نکردم و نخواهم کرد امروز هم خیلی سختم بود که بچه ها می گفتن و می شنیدم ولی نمی تونستم بنویسم ازمایش خیلی سختی بود ولی خدا را شر سر بلند بیرون اومدم هر چند افتادم در حال حاضر ولی بازم شکر راضی ام به رضای خدا که مجبور به دزدی نشدم
میدونم هم کلاسی هام می دونن این نوشته را کی نمی نویسه ولی امیدوارم من را بخشش به خاطر این که این 4سال تقلب بهشون نرسوندم
خب هر کی یک اعتقادی داره دیگه

تقلب هنری است که نزد دانشجو هست وبس
تمام عمرت بر فناست

881230621 پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام.استاد عزیز جلسه اول تنها 2نفر سرکلاس بودند،
بنده سر کلاس هم فعالیت داشتم و فعال بودم اما نمیدونم چرا یک نمره نگرفتم
بازم ممنون بابت زحمات جناب عالی

برای یک جلسه غیبت درصورتیکه جلسه اول باشد تجدید نظر بعمل می آید .درضمن جلسه اول 21 نفر حضور داشته اند

مقلی کچل پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام

علیک بر جناب زلفعلی

حسن روحانی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام استاد یه سوال داشتم
اگه دماغتو نداشتی عینکتو کجا میذاشتی ؟

حسن روحانی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام استاد یه سوال داشتم
اگه دماغتو نداشتی عینکتو کجا میذاشتی ؟

چو دانی پرسی سئوالت خطاست.
اگر دماغ نداشتم صورت هم نداشتم اگر صورت نداشتم سیرت هم نداشتم اگر سیرت نداشتم آدم نبودم اگر آدم نباشم آگاهی نمی خواستم برای ندانستن به عینک نیازی نیست.
از این پاسخ مختصر اندکی بصیرت به مقدار بی نهایت کوچک شاید حاصل شود.
پس دماغ صرفنظر از چاقی المانی است اثر گذار در صورت وسیرت وفهم وشعور .تابعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد