طراحی پی بتنی با استفاده از ترکیبات بار سازه های فولادی به روش ASD

حیثیت حرفه ای مهندسین به این سادگی کلنگی می شود.

در محاسبات توسط مافیای سبک سازی سطح مقطع میلگرد نمره 25 برابر5.91 سانتیمتر مربع است.
یکی از روش های ناجوانمردانه که جان مردم بی گناه ودلخوش به مسکن مهر وخودمالکی را در ایلام تهدید می کند شیوه های همچون استفاده از ضریب رفتار تنش مجاز در تحلیل واستفاده ازآیین نامه حالات حدی در طراحی است اما اتفاق عجیب وباور نکردنی افزایش سطح مقطع میلگرد وطراحی ستونها با گزینه کنترل است.یعنی سطح مقطع 12 میگلرد نمره 25 برابر 71 سانتیمتر مربع شده است.درحال تهیه گزارش از فایل مربوط به یک ساختمان 7 طبقه برای ارجاع به مراجع مسئول هستم .این تازه از نتایج نزدیک به سحر است.


سارمان نظام مهندسی ساختمان باید از کلنگی کردن حیثیت حرفه ای مهندسین توسط خود سازمان جلو گیری کند.


تحلیل نادرست ُ طراحی غلط ونقشه های بی کیفیت

شرکت سهامی سبک سازی با استفاده از ضریب رفتار تنش مجاز در برآورد نیروی جانبی ناشی از زلزله در طراحی از آیین نامه های حالات حدی با تمام وقاحت وبی شرمی استفاده می کند.


دستورالعمل ارزیابی لرز های سریع ساختمان های موجود

۱- دستورالعمل ارزیابی لرز ه ای سریع ساختمان های موجود را از  اینجا دانلود نمایید.


۲- دستورالعمل بهسازی لرزه ای را  اینجا  دانلود کنید.


جزئیات اجرائی دیوار برشی وسایر نقشه های اجرائی در فرمت DWG

نقشه های اجرائی یک ساختمان با کاربری مسکونی در ۷ طبقه با قاب خمشی بتنی همراه با دیوار برشی بتنی با شکل پذیری متوسط که تحلیل وطراحی آن توسط اینجانب انجام شده را از  اینجا  دانلود کنید.


یک پیام مهندسی

این پست دارای یک پیشینه فاحش ومسلم است .

در این دنیای مجازی حقایقی زیادی را می توان به خیال به مجاز مبدل کرد.اما حقیقت در ذات خود در وادی مجاز نمی گنجد.

اتفاق خاصی نیافته است یک نفر به عملکرد نفر دیگر معترض است واین حق مسلم شخص معترض که متصور نادیده گرفتن حقش می باشد ،می باشد.انتخاب راه درست بیان موضوع وپیگیری مناسب  آن در حصول نتیجه اثر گذار است.

متن زیر از ذات پاک ومعتقد فرستنده نشأت گرفته است اولین نتیجه اعتقاد شخص به ذات عادل باری تعالی است .یعنی ایشان به دادگری خدای تبارک وتعالی اعتقاد دارد وبتصور عدم دست یابی به حق به ظاهر به دروازه ناامیدی نزدیک شده است .خدای تبارک وتعالی به مقیاس مثقال به اعمال بندگانش رسیدگی می کند وبه ایشان هم اطمینان می دهم که خدای لایزال از حق ایشان وبنده حقیر نسبت به سایر بندگان (منجمله من وایشان ،در مقابل )دفاع می کند.

من از این پس با ایشان دوست خواهم بود (با شمایل وسیمای خوب ایشان آشنائی زیادی ندارم در واقع ایشان را در صورت معرفی حضوراً به اسم آنوقت  به چهره می شناسم )

متن پیامک این بزرگوار  از شماره  0935396 وچهار رقم دیگر اما محفوظ بشرح زیر است.

کاش آدم بعضی وقتا یکم به فکر خدا بیفته ....من همه رو واگذار میکنم به خدا ....منتظر عذاب خدا باشید ... نفرینای من خیلی زود عملی میشه !متن فوق با همان ادبیات وساختار فرستنده بدون دخل وتصرف حتی در تعداد نقطه ها  باز نویسی شد.

به امید ظهور منجی موعود

استادیوم آزادی

عبدالعزیز فرمانفرماییان معمار استادیوم آزادی، در اسپانیا ، جمعه ۳۱ خرداد در سن ۹۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

درگذشت ایشان را به بازماندگان و  جامعه مهندسی کشور و  بویژه معماران گرامی تسلیت می گوییم.

استادیوم ورزشی، ساختمان شرکت نفت، مسجد دانشگاه تهران، ساختمان وزارت کشاورزی، برج‌های سامان، برج‌های ونک پارک، ساختمان بورس، دانشکده دامپزشکی، کاخ مادر سعدآباد، کاخ نیاوران، ساختمان اداری صدا و سیما و موزه فرش تهران برخی از آثار این هنرمند معمار به‌شمار می‌روند. شناخته‌شده‌ترین فعالیت شهرسازی زنده‌یاد فرمانفرماییان، تهیه نقشه جامع شهر تهران با همکاری "ویکتور گروئن" بود.