یک پیام مهندسی

این پست دارای یک پیشینه فاحش ومسلم است .

در این دنیای مجازی حقایقی زیادی را می توان به خیال به مجاز مبدل کرد.اما حقیقت در ذات خود در وادی مجاز نمی گنجد.

اتفاق خاصی نیافته است یک نفر به عملکرد نفر دیگر معترض است واین حق مسلم شخص معترض که متصور نادیده گرفتن حقش می باشد ،می باشد.انتخاب راه درست بیان موضوع وپیگیری مناسب  آن در حصول نتیجه اثر گذار است.

متن زیر از ذات پاک ومعتقد فرستنده نشأت گرفته است اولین نتیجه اعتقاد شخص به ذات عادل باری تعالی است .یعنی ایشان به دادگری خدای تبارک وتعالی اعتقاد دارد وبتصور عدم دست یابی به حق به ظاهر به دروازه ناامیدی نزدیک شده است .خدای تبارک وتعالی به مقیاس مثقال به اعمال بندگانش رسیدگی می کند وبه ایشان هم اطمینان می دهم که خدای لایزال از حق ایشان وبنده حقیر نسبت به سایر بندگان (منجمله من وایشان ،در مقابل )دفاع می کند.

من از این پس با ایشان دوست خواهم بود (با شمایل وسیمای خوب ایشان آشنائی زیادی ندارم در واقع ایشان را در صورت معرفی حضوراً به اسم آنوقت  به چهره می شناسم )

متن پیامک این بزرگوار  از شماره  0935396 وچهار رقم دیگر اما محفوظ بشرح زیر است.

کاش آدم بعضی وقتا یکم به فکر خدا بیفته ....من همه رو واگذار میکنم به خدا ....منتظر عذاب خدا باشید ... نفرینای من خیلی زود عملی میشه !متن فوق با همان ادبیات وساختار فرستنده بدون دخل وتصرف حتی در تعداد نقطه ها  باز نویسی شد.

به امید ظهور منجی موعود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد