وقتی که حاج آقا ابعاد ستون وتعداد میلگرد ها تعیین می کند.


 در طراحی مسکن مهر در ایلام ستونهائی با نسبت نیاز به ظرفیت بیش از 3 می باشد.ملاحظه بفرمایید.موضوع در دست بررسی است امیدوارم این طرح اجرا نشده باشد.ما که جرات پیگیری نداریم .سازمان بازرسی هم که خواب است.

به نظر می رسد این یک پروژه 150 واحدی در بلوار شهید بهشتی باشد.


نظرات 2 + ارسال نظر
hassan یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

جالب بود این همه خنگی و گیجی مربوط به کدام طراح یا همان اپراتور بوده است . من گاها با سازه های ضعیفی مواجه می شوم و کمترین شکی در غلط بودن محاسبات سازه آنها ندارم . و میگم وجدان چیز خوبی است که برخی افراد ندارند . این حاج آقا( مالکین و سازندگان و پول داران)تعیین کننده هستند البته خدا میداند که آیا میلگرد A2 استفاده میکنند یا A3 اما در هر صورت من میگم مهندس طراحش چیزی بلد نبوده است . چون واقعا خیلی از مهندسان اپراتور نرم افزار بلد نیستند و اصرار میکنند که بلد هستند اما واقعا بلد نیستند و باید هنوز هم کلاس بروندو درس یاد بگیرند . از توجه مهندس رزمگیر عزیز و دقت ایشان تشکر می شود .

negar شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد