چه شغلی ک ث ف ی است مهندس ناظر بودن

امروز در پی ایراد از نحوه آرماتور بندی ضمن توهین به خودم با مشت ولگد به ماشین بی زبان حمله کردند .شانس آوردم که بدنه خودرو جایگزین چانه ودماغم شد.تا حالا فقط در حال شکرگزاری هستم .
برای آزمون هم شده یک گزارش مختصر به شهرداری محترم ارائه می گردد تا مشخص شود نظارت کشکی به مراتب کارآمد تر است وجانت به خطر نمی افتد.
تعداد میلگرد های مجتمع شده در گوشه ستون در شکل زیر که یکی از نواقص موجود است ،  6 عدد است.

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.civilcad.ir

سلام
وب خوبی دارین.اگه مایل به تبادل لینک هستید ما رو با عنوان "دانشنامه عمران" لینک کرده و به ما اطلاع بدید تا لینکتون کنیم.
آدرس:civilcad.ir
با تشکر

hassan سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

آره دیگه هر که از ننه اش قهر می کند می رود آرماتور بند می شود .اینان توجیه نیستن و مهندسین هم توجه نمی کنند .البته شاید هم میلگرد اضافه آوردن و گفتن جای بهتر از گوشه این ستون نیست !

من پیگیر موضوع نه از جنبه شخصی بلکه به جهت دفاع از حیثیت حرفه ای مهندسین هستم .متاسفانه دو هفته پیش به رئیس سازمان هم حمله شد .این موضوع هم به جهت شخصیت حقوقی رئیس سازمان باید محکوم گردد.هرچند گویا موضوع به جریان زرگر بلخی ومسگر شوشتری شباهت دارد.

امیر یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام مهندس
هرچند که من فک میکنم زرگری در بلخ نبوده "گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری" احتمال میرود که طرز بیان شما مشکل داشته....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد