مدل سازی ،تحلیل وطراحی به روش LRFD با ETABS 2013

فایل های دوره آموزشی جامع تهیه دفترچه محاسبات جلسه یازدهم (مدل سازی ،تحلیل وطراحی به روش LRFD با ETABS 2013 )را از   اینجا  دانلود نمایید.

نظرات 4 + ارسال نظر
hassan شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ

با سلام
جناب استاد، فایل های دانلود نمی شوند. شاید لینک خراب باشد. لطفا آنرا اصلاح فرمایید . با تشکر

آرمان عبدی پور جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید
با ایتبس 2013 کار میکنم(طبق آیین نامه 92) و موقع طراحی مقاطع , مقاطع دوبلی رو ک بهش دادم رو غیر فشرده میگیره...تعداد اعضا هم زیاده ک بخوام تک تک کنترل کنم
استاد ی راه حل بدید بهمون لطفا

شکربیگی شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام استاد اگه میشه ترکیبات بار گذاری با ایین نامه های جدید اپلود کنید باتشکر

پوریا آزادی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ق.ظ

با سلام
ممنون بابت جزوات نسخه قبلی Etabs و جزوه جلسه یازدهم ایلام Etabs2013
جناب مهندس چطور می تونم به باقی جلسات تدریس Etabs2013 دسترسی پیدا کنم ؟
اگر میشه یک منبع مناسب برای آموزش Etabs2013 بر اساس ویرایش آخر مباحث 6،9 و 10 مقررات ملی و 2800 معرفی بفرمایین برای بتن-فولاد-تحلیل استاتیکی و البته دینامیکی بعلاوه محاسبات دستی با
خروجی نرم افزار
من 2-3 ساله که با نسخه 9.7.4 کار میکنم
می خوام تسلط مناسبی روی بارگذاری و آیین نامه های جدید و نسخه جدید برنامه داشته باشم
با توجه به حضور فعال شما در زمینه آموزش Etabs بنظرتون چه منبعی
برای نیاز من خوبه؟
لطفا به atila.ivan6@gmail.com جواب بدین یا به شماره
09396639590
با تشکر از همه زحماتتون
منتظر راهنمایی شما هستم استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد