صرفاً جهت اطلاع !


نظرات 10 + ارسال نظر
عیسی اکبری پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام استاد.
عیسی اکبری و مهرداد میرشکار پور و آقای کورش قادری اراِئه دادیم استاد.بعدم پروژرو براتون ایمیل کردیم.استاد لطفا بررسی کنین.استاد منو آقای میرشکار پور قبل امتحانا براتون ایمیل کردیم.

ایمیل موردنظر مشاهده نشد مجدد اقدام کنید.ایمیل به نام دیگران بررسی نمی گردد.

محمد حسین عباسی پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ب.ظ

باسلام استاد ایمیل قبلا کردیم ..سر کلاسم کنترل کردین که داخل سر رسید یادداشت کردین.فایل به اسم خودمون میباشد.
ببخشید ایمیلتون مگه این نیس :
razmgir_2239@yahoo.com

واقعیت ندارد قبلا ایمیلی از شما ارسال نشده است. بررسی اولیه ناقص بود. فرافکنی نفرمایید.

شبنم کشوری پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
قبل از امتحان پروژه رو واستون ایمیل کرده بودم گویا بدستتون نرسیده الان دوباره فرستادم میشم دوباره چک کنین
باتشکر

واقعیت ندارد قبلا ایمیلی از شما ارسال نشده است. بررسی اولیه ناقص بود.

محمدحسین عباسی پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:30 ب.ظ

استاد
hossein.abbasi4162@yahoo.com
hosseinabbasi17573@gmail.com
از این 2 ایمیل هردو ارسال شده.تو ایمیلم هست..
لطفا چک فرمایید.

درصورتیکه با ورژن 13.1.1. ارسال شده باشد بررسی می گردد.

زهراروستایی پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
استاد نوشتین ناقص یعنی دقیقا کجاش ناقصه که من درستش کنم؟ لطفا نمره ها رو رد نکنید که کاملش کنم

قابل اجرا نیست با ورژن 13.1.1 ارسال کنید.

محمدحسین عباسی پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

استاد با ورژن ۱۳ایتبز انجام دادم.
Etabs 2013.1.5
استاد قبلا خودتون کنترل کردین برامون

بررسی می گردد

شبنم کشوری پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ب.ظ

ببخشید دوباره مزاحم وقتتون شدم استاد26 خرداد براتون ایمیل کردم در حین ترم پروزه رو نشونتون دادم اشتباهاتمو گفتین امروزم دو بار براتون فرستادم خواهش میکنم رسیدگی کنین

ای بچشم

عیسی اکبری جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ق.ظ

استاد ماله ما کامله خودمون رانش کردیم

ای ول خودت یه پا استادی

امیرحسین بساوند سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام استاد پروژه رو براتون ایمیل کردم یک بار هم سرکلاس هم برسی کردین دوباره برسی کنید لطفا

ایملیلی دریافت نشده است نمره صفر منظور می شود.

امیر حسین بساوند جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام استاد پروژه رو باز چندین بار براتون ایمیل کردم لطفا بررسی کنید ممنون

4 طبقه طراحی شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد