دعای پیمانکار مسکن مهر

الهی قربونت برم خدا

الهی دورت بگردم خدا

تو که میدونی من چقدر ترو دوست دارم

یه بزرگی بکن و بدادم برس که محتاج کمکتم

  خدایا ، الهی من دورت بگردم ببینم میتونی یه کاری بکنی که مهندس ناظر ساختمان ما تا آخر بتن ریزی ساختمون مریض و خانه نشین بشه ؟

خدایا فدای تو من بشم ، میشه یه معجزه ای چیزی بکنی که بتن سقف ما رو که با عیار ۱۵۰ ساختیم  بتونه جواب ۳۵۰ بده !! بخدا زیر این سقفها بچه مردم می خوابه گناه دارند بخدا !! یه زلزله بیاد می دونی چقدر خطر داره !! مشه عینهو بم ها !! تهرون هم زلزله دار !!

خدایا میتونی یه زحمتی بکشی یه کاری بکنی که میلگرد ۱۲ بتونه عینهو مثل میلگرد ۱۶ کشش تحمل کنه!! آخه می دونی میلگرد ۱۶ نداشتیم دیدم حیفه اینهمه میلگرد ۱۰ حروم بشه ! منم بجاش تو شناژهای افقی و عمودی دادم میلگرد ۱۲ بستند که اصراف نشه ! 

خدایا بیا یه حالی به ما بده و کاری بکن که مهندس ناظر ما یادش بره جوشکاری بادبندها و تیرها رو ببینه !!  آخه این پدر سوخته بچه جوشکاره که یادته ؟! همون بچه سیزده چهارده ساله رو میگم که نصف یه کارگر بهش حقوق می دادم رو می گم ها !! تو این چند روز رفته کار خرابی کرده تو جوشها اتصال تیر ها و حسابی گند زده !!

خدایا تو که اینقدر بزرگواری بیا و بزرگی کن در حق ما و کاری بکن که ورق صفحه ستونها ۱۰ میل مثل ۲۵ میلیمتری بتونه بار تحمل بکنه !! آخه خودت که خوب میدونی  این ورق ۲۵ میلیمتر چقدر گرونه اگه قرار باشه ادم هرچی تو نقشه نوشته رو بخره که دیگه زن و بچه من از کجا بیارن بخورن ؟ نه از کجا ؟ تو بگو ! با همین صرفه جویی هاست که ته کار یه چندر غازی برای من می مونه دیگه !!

خدایا دستم بدامنت تازه یادم افتاد بیا یه کاری بکن که پی ساختمون ما که روی خاک نباتی گذاشتیم  نشست نکنه!! از روز اول هم میخواستم خدمتتون عرض کنم نشد !! آخه ما یا باید خاک نباتی رو برداشت می کردیم و بعد با هزار تا آیتم پدر در بیار پر میکردیم می رسیدیم زیر پی که خودش ده میلیونی هزینه داشت و یا باید پی رو میذاشتیم رو خاک نباتی و به بزرگی و کرم تو توکل می کردیم !! خوب ما هم که می دونید چقدر به شما اعتقاد داریم !! زدیم تو وادی عرفان و توکل کردیم به کرم و لطف شما !! حالا بزرگواری کن تا اخر فروش واحدها یه کاری کن پی نشست نکنه باقیش با خودم !!

خوب دیگه خدا جون زیادی سرت رو درد اوردم ببین خدایا اگر این چند تا آرزوی ما رو براورده کنی قول میدم سال دیگه عوضش بیام پا بوستون البته اگر خودتون ما رو بطلبی و یه سفر حج تو بانک سرکوچمون ما رو برنده کنی !!

فدایی تو حاج آقا


نظرات 3 + ارسال نظر
123 سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ب.ظ

خیلی قشنگ بود فقط جسارتا اسراف نه اصراف!!!!

نگران پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ

خداوکیل خیلی بیکاری

123 پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ

املای غلط رو باید تصحیح کرد دیگه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد